Tuesday, 3 October 2017

Alternativ Trading Irs Rapportering


HANDELSBELASTNINGER GJORT RETT TradeLog er det eneste handelsregnskapet på markedet som våre CPAer er komfortable ved å bruke skattetid når vi signerer inntektsavkastningen. mdash Robert A. Green, CPA TradeLog har gjort denne monumentale oppgaven mulig. Alle aspekter er flotte. En av de beste opplevelsene jeg noensinne har hatt. Din dokumentasjon, opplæring, kunnskap og innsikt i skatteprosessen og implikasjonene, selv klarheten i registreringsprosessen. Den beste programvarestøtten og responsen jeg har opplevd. Og Ive har lært mye. mdash M. Freehill Mine skatter ville være så vanskelige uten TradeLog. Jo mer jeg bruker det, jo mer forbauset over hva det kan gjøre. Når jeg sender inn skattene til IRS, føler jeg meg sikker på at jeg kan sikkerhetskopiere rapporteringen min og vite at den er riktig. Bli med de tusenvis av handlende som har sendt en smartere avkastning med TradeLogprehensive Guide: IRS Form 1099-B Nøyaktig Skatterapportering: Hvorfor er Form 1099-B utilstrekkelig meglere et helt annet sett med regler når du beregner vaskesalg. IRS krever bare meglere å justere for vaskesalg mellom identiske cusips på samme konto. Dette betyr at du er ansvarlig for å gjøre alle andre vaskejusteringer. for eksempel mellom aksjer og opsjoner, og på tvers av alle kontoer - inkludert IRA, etter behov i IRS-publikasjon 550 for skattebetalere. Kortsalg stengt på året kan ikke rapporteres på riktig måte. Meglere er ikke pålagt å anvende konstruktive salgsregel når de rapporterer kortsalg på 1099-B. Meglere bruker vanligvis oppgjørsdatoen når de lukker en kort posisjon. Imidlertid bruker noen meglere handelsdataene når de lukker en kort stilling. Det er rett og slett ingen konsistens i rapportering av kortsalg fra en megler til den neste. Derfor blir noen kortsalg rapportert i 1099 som ikke blir rapportert på skjema 8949, mens annet kortsalg som ikke er oppført på 1099 må rapporteres på skjema 8949. Vask salg på korte valg. Noen meglere rapporterer netto gevinster i stedet for fortjeneste for korte alternativer. Derfor vil 1099 brutto salgsbeløp aldri forene. Alternativer og ETFer kan ha forskjellig skattemessig behandling enn det som ble rapportert i 1099. En ny artikkel i Forbes-magasinet fremhever hvor komplisert skattelovene er når det gjelder alternativer og ETFer, og hvorfor du ikke kan stole på megler 1099-B for riktig Skattebehandling: Skattebehandling kan være vanskelig med alternativer og ETFer. Kostnadsgrunnlaget for verdipapirer som er anskaffet før 2011, kreves ikke på 1099-B. Noen meglere gir denne informasjonen, de fleste gjør det ikke. Vår bloggartikkel med tittelen 1099-B Reconciliation Woes fremhever enda flere problemer med 1099-tallene som begynner med skatteåret 2014. Hvilke eksperter sier om 1099-B-problemer: Vær oppmerksom på hvilke to av de ledende næringsdrivende skattemyndighetene har å si om megling 1099-B rapportering : Robert A. Green, CPA: Kaye Thomas, Skatteadvokat amp Trader Skatteekspert: Hvem er ansvarlig for nøyaktig rapportering av handelsgevinster forsterker tapet IRS har alltid, og fortsetter å legge byrden på nøyaktig skatterapportering til slutt på skattebetaleren, som det fremgår av kravet til meglere om å inkludere en påminnelse til skattebetalere om at de i siste instans er ansvarlige for nøyaktigheten av deres avkastning (Pub 1179 4.3.2). Informasjonsrapporteringsprogrammets rådgivende komité bemerket dette problemet i sin rapport for 2009 til skattemyndighetene om at: Siden det er upraktisk å kreve at finansinstitusjoner er ansvarlige for å spore alle mulige hendelser og valg av skattebetalere som påvirker grunnlaget, bør finansinstitusjoner behandles som passiv repositories av grunnleggende informasjon, i stedet for garantister med hensyn til dens nøyaktighet. (IRS Notice 2009-17). Hva blir rapportert på skjema 1099-B En egen skjema 1099-B leveres av en megler eller byttehandel til IRS og til skattebetaleren (klient). Den faktiske IRS-skjemaet 1099-B er en tredobbelt form som inneholder omtrent 30 forskjellige bokser for rapportering og ser mer ut som en W-2 levert av arbeidsgivere. Imidlertid mottar de fleste forhandlere og investorer ikke deres 1099-B i dette formatet fordi det ville innebære en egen skjema for hver transaksjon. I stedet lar IRS meglere å rapportere 1099-B detaljer i en erstatningssatsning. Ofte vil denne utsagnet også inkludere annen rapportering fra megleren som 1099-INT, 1099-DIV og 1099-OID. Salgsinntekter Generelt rapporterer meglere alle inntekter for salg av aksjer, obligasjoner og varer. De rapporterer også inntektene for regulerte terminskontrakter, valutakontrakter og terminskontrakter samlet sett. Meglere rapporterer ikke salgsmessig fortjeneste for opsjonshandler i skatteåret 2013. I fremtiden vil IRS kreve meglere å rapportere noen opsjonstransaksjoner. Cost Basis Brokers er pålagt å rapportere kostnadsgrunnlaget for dekket verdipapirer. Dekkede verdipapirer fastsettes basert på (1) typen instrument og (2) datoen sikkerheten ble overtatt. Generelt er følgende dekket verdipapirer: Det er unntak som gjelder under visse omstendigheter. Og det er også varierende tolkninger av IRS-krav fra noen meglere. Utforming av 1099-B-erklæringer Aktive handelsmenn mottar vanligvis 1099-B-substituerte utsagn. Formatet og utformingen av substituerte utsagn kan variere sterkt avhengig av megleren. I 2012 skisserte IRS noen regler for å gjøre disse uttalelsene mer konsistente og brukervennlige. Fra og med 2012-skatteåret må 1099-B-setningen adskille handler i opptil fem kategorier: Kortsiktige transaksjoner der kostnadsgrunnlag rapporteres til IRS. Kortsiktige transaksjoner der kostnadsgrunnlaget IKKE er rapportert til IRS. Langsiktige transaksjoner der kostnadsgrunnlag rapporteres til IRS. Langsiktige transaksjoner der kostnadsgrunnlaget IKKE er rapportert til IRS. Transaksjoner der kostnadsgrunnlaget IKKE er rapportert til IRS, og holdingsperioden er ukjent. I hver av de segregerte seksjonene må megleren ha total salgspris og kostnadsgrunnlag kjent for handler i den delen. Forstå 1099-B-kolonner og bokser 1099-B-substituertuttalelser rapporterer vanligvis nøkkelinformasjon i kolonner merket for å korrespondere med boksene på 1099-B-skjemaene. For hver transaksjon kan megleren rapportere: Boks 1a - Eiendomsbeskrivelse - denne boksen inneholder også antall aksjer. Denne korte beskrivelsen kan variere sterkt. Noen meglere bruker en fullstendig beskrivelse av aksjen, noen bruker ticker-symboler, noen inkluderer mengder, noen bruker CUSIP-tall, det er bare ingen standarder. Boks 1b - Dato ervervet For kortsalg er dette datoen du kjøpte eiendommen til å levere til megleren eller långiveren for å lukke kortsalg, vanligvis handlingsdatoen for kjøp til dekning. Se vår diskusjon om rapportering av kortsalg på skjema 8949 for flere detaljer. Meglere har lov til å samle handler som er kjøpt på forskjellige datoer, men solgt samme dag. I slike tilfeller kan de forlate denne boksekolonnen tom eller rapportere ulike på erklæringen. Hvis en sikkerhet ikke er dekket (se boks 5 nedenfor), må megleren ikke rapportere datoen for overtakelsen. Boks 1c - Dato solgt eller disponert For kort salg, er dette datoen du leverte eiendommen til megleren eller långiveren for å lukke kortsalg, typisk oppgjørsdatoen for buy-to-cover-handel. Se vår diskusjon om rapportering av kortsalg på skjema 8949 for flere detaljer. Boks 1d - Inntekt - dette er beløpet mottatt fra salget, med fradrag av provisjoner og gebyrer. Meglere har lov til å samle salg som skjedde på samme kalenderdag for samme aksje solgt i en enkelt ordre, selv om salget kan ha blitt utført i forskjellige partier og priser. Denne aggregeringen kan gjøre avstemming med den faktiske handelshistorien svært vanskelig. Du kan velge å varsle megleren om ikke å bruke denne metoden. Hvis inntektene er justert for opsjonspremier, vil dette bli indikert i boks 6. Meklere er ikke pålagt å justere inntekter for opsjonspremier dersom opsjonen ble anskaffet før 2014. Imidlertid er de vanligvis pålagt å gjøre det for opsjoner kjøpt etter 2013 . Boks 1e - Kostnad eller annen grunnlag - dette er justert kostnadsgrunnlag, ikke den faktiske kostnadsgrunnlaget som kan rapporteres på din handelshistorie. Hvis en sikkerhet ikke er dekket (se boks 5 nedenfor), må megleren ikke rapportere kostnadene eller andre grunnlag. Hvis oppkjøpet forårsaket et vaskealg som ble rapportert på 1099-B, vil megleren justere kostnadsgrunnlaget med dette beløpet. Det er imidlertid ingen type indikasjon på 1099-B dersom kostnadsgrunnlaget er justert ved et vaskealg og tilsvarende antall aksjer eller beløp. Dette gjør verifisering av kostnadsgrunnlag nesten umulig. Mekler er pålagt å tegne opsjonspremier ved å bestemme grunnlaget for aksjer ervervet ved å utnytte opsjon dersom opsjonen ble anskaffet i 2014 eller senere. Dersom opsjonen ble anskaffet før 2014, kan megleren velge å tegne opsjonspremier etter eget skjønn. Meglere har lov til å samle kostnadsgrunnlag for aksjer kjøpt på samme kalenderdag for samme aksje i en enkelt ordre, selv om handelen kan ha blitt utført i forskjellige partier og priser. Denne aggregeringen kan gjøre avstemming med den faktiske handelshistorien svært vanskelig. Du kan velge å varsle megleren om ikke å bruke denne metoden. Boks 1f - kode, hvis noen - her megleren rapporterer den tilsvarende koden. For eksempel: W for vaskesalg, C for samleobjekter, og D for markedsrabatt. Boks 1g - Justeringer - Vaskesalg og markedsrabattjusteringer er rapportert her. Vaskesalgstap utelukket - meglere er kun pålagt å foreta begrensede vaskesalgsjusteringer, se vår diskusjon om ulike vaskeavregningsregler i vår Definitive Guide to Wash Sales. Hvis en sikkerhet ikke er dekket (se boks 5 nedenfor), er megleren ikke pålagt å justere eller rapportere vaskesalg. Boks 2 - Type gevinster eller tap (kortsiktige eller langsiktige), bestemt av holdingsperioden for aksjene eller kontraktene. IRS krever at erstatningsoppgavelsesdata skal segregeres i henhold til holdingsperioden. Boks 3 - Sjekk om Basis rapportert til IRS - megleren vil indikere dette dersom kostnadsgrunnlaget blir rapportert til IRS uavhengig av boks 5. Boks 4 - Federal inntektsavgift opprettholdt - backup avholding er rapportert her. Boks 5 - Sjekk om en ikke-sikret sikkerhet Hvis en sikkerhet er dekket, må megleren rapportere basis til IRS. Hvis en sikkerhet ikke er dekket, er de ikke pålagt å rapportere basis til IRS, men kan velge å gjøre det (i så fall vil de sjekke boks 3). Dekket mot ikke-dekket status gjelder krav til kostnadsbasert rapportering og vil påvirke skattebetalers form 8949-rapportering. Se vår forklaring om dekket verdipapirer og Form 8949 kategorier for å forstå hvordan handler er klassifisert. Meglere som gir erstatningssannonser er pålagt å segregere 1099-B-dataene basert på om kostnadsgrunnlaget er rapportert eller ikke. Boks 6 - Mekleren vil indikere om inntektene er brutto eller netto. Dette kan være forvirrende, basert på instruksjonene: Bruttoprovenu er justert for provisjoner og gebyrer knyttet til salget. Netto inntekt indikerer at beløpet også er justert for opsjonspremier. Andre mindre vanlige 1099-B-boksekolonner er: Boks 7 - Sjekk om tap ikke er tillatt Basert på beløp i boks 1d - Denne boksen har å gjøre med oppkjøp av kontroll eller vesentlig endring i kapitalstruktur. Se 1099-B instruksjonene for mer informasjon. Bokser 8 til 11 - disse boksene brukes til å rapportere Avsnitt 1256 kontrakter. Denne informasjonen blir vanligvis rapportert i en egen del av 1099-B-setningen fra meglere. Boks 13 - Beløp mottatt av et medlem eller en kunde av byttehandel. Bokser 14 - 16 - brukes når statlige skatter holdes Tilleggsrapportering gitt på 1099-B-erstatningerklæringer Meglere kan gi ytterligere opplysninger sammen med 1099-B-erstatningssagnene, hvorav noen ikke rapporteres til IRS. For eksempel: mange meglere vil gi oppvekst og kostnadsgrunnlag for opsjonshandel, som ikke rapporteres på 1099-B eller leveres til IRS. Noen meglere inkluderer også realisert gevinstløsling, enten separat eller i forbindelse med 1099-B rapporterte detaljer. Denne tilleggsrapporteringen kan være nyttig for aktive handelsfolk, men bør ikke forveksles med informasjonen som faktisk er rapportert til IRS. Slik bruker du 1099-B-rapportering Ideelt ville skattebetalere kunne ta med 1099-B-melding fra megler og bruke informasjonen til å lage deres Forms 8949 og Schedule D. Faktisk var dette kongressens ide når de bestod kostnadsbasert rapporteringslovgivning. Dessverre er nåværende 1099-B rapportering og forskrifter voldelig utilstrekkelig. Faktisk har vi publisert en 25-siders spesialrapport med titlen The 1099-B Problem. Vår spesialrapport forklarer hvorfor aktive forhandlere ikke kan bruke 1099-B for å fullføre skjema 8949 de viktigste årsakene: 1099-B rapporterer begrensede vaskesalgsjusteringer ved hjelp av forskjellige krav enn for skattytere. Det er mange dokumenterte feil, inkonsekvenser og uregelmessigheter i 1099-B rapportering fra meglere. 1099-B rapporteringen kan vanligvis ikke verifiseres for nøyaktighet - et viktig prinsipp i regnskap. Avstemning 1099-B TradeLog-programvare inneholder en prosess for å forene importert handelshistorie med 1099-B bruttoprovenu. Avstemming av inntektene gjør det mulig for skattytere å verifisere at deres handelshistorie er fullført, noe som resulterer i nøyaktig Form 8949-rapportering. De fleste aktive forhandlere er i stand til å verifisere og avstemme, i hvert fall samlet sett, går salget på 1099-B. Avstemning av kostnadsgrunnlag rapportert på 1099-B med faktisk handelshistorikk kan i mange tilfeller umulig være. Som forklart i vår spesielle rapport, The 1099-B Problem. Informasjonen som ble rapportert på 1099-B mangler detaljene som trengs for å forene linje for linje med handelshistorierapporter eller månedlige utsagn. Hvis en skattyter ikke kan forene 1099-B kostnadsbasis med sin faktiske handelshistorie, kan de ikke stole på den kostnadsgrunnlaget for å generere nøyaktige Form 8949-rapporter. Av denne grunn bruker tusenvis av aktive forhandlere, samt ledende skattemessige CPAer, den faktiske handelshistorikken for å generere sin skatterapportering med TradeLog-programvare. Vokt dere for populære skatteprogramvareprogrammer som stole utelukkende på megler 1099-B-rapporter Noen populære skattprogrammer hevder å gi muligheten til å importere meglerne 1099-B-data for å generere Forms 8949 og Schedule D. Det er noen få fakta aktive handelsfolk bør være oppmerksom på, og spørsmål som resulterer: Det er ingen IRS-standard for å levere 1099-B-data i et digitalt format. Siden meglere ikke er pålagt å rapportere all prisbasert informasjon om 1099-B, hvordan genererer disse skatteprogrammene fullstendig skatterapportering. Brokers er kun pålagt å foreta begrensede vaskesalgsjusteringer på 1099-B, basert på forskjellige regler enn de som gjelder for skattebetalere . Hvordan identifiserer disse skatteprogrammene og justerer ekstra vaskesalg som kreves av IRS. Mest populære skattprogrammene ble utviklet for gjennomsnittlige amerikanere - ikke aktive forhandlere. Aktive forhandlere håndterer noen av de mest komplekse IRS rapporteringskravene og må derfor bruke programvare utviklet spesielt for dem. Hvorfor Active Traders Bruk TradeLog TradeLog er programvare utviklet spesielt for å produsere nøyaktig skatterapportering for aktive handelsfolk. TradeLog bruker utprøvde metoder for å generere Form 8949-rapporter som forenes med megler-gitt 1099-B. Lær mer om hvorfor aktive handelsfolk bruker TradeLog. I over 10 år har TradeLog-programvare generert nøyaktig handelsrapportering for Schedule D. TradeLog importerer faktisk handelshistorie fra nettbaserte meglere, og matcher og justerer handler i henhold til IRS-regler for gevinst og tap og vaske salg - ved hjelp av regler for skattebetalere. TradeLog inkluderer en prosess for å forene importert handelshistorie med 1099-B brutto fortjeneste for å verifisere handelshistorie og produsere nøyaktig Form 8949 rapportering. TradeLog Software bruker utprøvde metoder for å generere nøyaktig handelsrapportering. Vennligst merk: Denne informasjonen er kun gitt som en generell veiledning og skal ikke tas som offisielle IRS instruksjoner. Cogenta Computing, Inc. gjør ikke investeringsanbefalinger eller gir økonomisk, skatt eller juridisk rådgivning. Du er eneansvarlig for dine investerings - og skatterapporteringsavgjørelser. Vennligst kontakt skatteadministratoren eller regnskapsføreren for å diskutere din spesifikke situasjon. Silverrapportering i USA For skatter, se vår side om bullion-skatt. Sammendrag for BuyingSelling Physical Silver (eller Gold) Generelt vil den amerikanske regjeringen vite to ting - hvis du vasker penger, eller unngår skatt. Som et resultat av dette kan det hende at innkjøp av sølv (eller andre metaller) med kontanter på 10 000 eller mer, kan rapporteres, og salg av visse typer og store mengder sølv (eller andre metaller) kan rapporteres. Transaksjonstype Generelt, kun rapporterbart hvis du betaler kontant (for eksempel 20 regninger) eller noen ganger kasserere og lignende, men bare hvis mer enn 10K (i en enkelt transaksjon eller relaterte transaksjoner). Hvis du kjøper edle metaller (spesielt gull, sølv, platina eller palladium), er det ingen rapporteringskrav til forhandleren (unntatt hvis du betaler kontant se ovenfor). Du kan i teorien kjøpe 1 milliard sølv, og den som selger den til deg, trenger ikke å rapportere det. Hvis du selger edle metaller (spesielt gull, sølv, platina eller palladium) til en forhandler, kan de bli pålagt å fylle ut en 1099-B form. De må fylle ut skjemaet hvis begge 1 selger metall i et skjema som er godkjent av CFTC for handel med en regulert futures kontrakt, og 2 du selger nok metall for å oppfylle det minimum som kreves for kontrakten. Dette gjelder per 24-timers periode, slik at du kan selge 20 mynter en dag og 20 mynter 24 timer senere, og kanskje ikke må rapportere. Hvis du selger på en måte som er spesifikk for å unngå rapporteringskravet, må du rapportere det. Kontantsalg - Rapporterbar 10 000 (gjelder kun når du kjøper fra en forhandler, ikke selger) Hvis du kjøper sølv (eller nesten alt annet) fra en forhandler, og betal penger (enten ekte penger, for eksempel 20 regninger eller kasserere sjekk eller lignende anonym kilde til penger), og beløpet er over 10 000, må forhandleren rapportere det på en IRS-skjema 8300. Spesielt skal alle som driver handel eller virksomhet, legge inn 8300 (så hvis du selger til en person, vil de sannsynligvis ikke må legge inn skjemaet). Den 10 000 grensen gjelder enten en enkelt transaksjon eller en serie relaterte transaksjoner innen en 12-måneders periode. Så hvis du kjøper 8000 sølv i kontanter fra en forhandler om morgenen og en annen 8000 på ettermiddagen (eller til og med 6 måneder senere) som en del av en relatert transaksjon, ville de bli pålagt å rapportere dette på Form 8300. Men hvis Transaksjonene er ikke relaterte, de behandles separat. To transaksjoner er relatert dersom de skjer med 24 timers hverandre, om forhandleren vet eller har grunn til å vite at transaksjonene er en serie tilknyttede transaksjoner. Hva det egentlig betyr, er ikke noe som gjetning. Som for relaterte transaksjoner, sier IRS at hvis du kjøper forskjellige varer. de betraktes som ikke-relaterte transaksjoner. Så hvis du kjøper 8K Silver Eagles en uke, og 8K på 90 sølv neste uke, må det ikke bli rapportert. Med mindre forhandleren mener at du gjorde det for å unngå rapporteringskravene. Så rapporteringen er ikke nødvendig, men du kan ikke unngå kravet på den måten. Merkelig, ja. Så hva er kontanter Sann penger kvalifiserer (valuta som 20 regninger andor mynter). Så sjekker kasserer, bankutkast, reisesjekker eller postanvisninger - men bare hvis de er 10.000 eller mindre, og enten forhandleren vet at du prøver å unngå rapporteringskravene eller at du sølv anses å være en utpekt rapporteringstransaksjon fra statskassen (avsnitt 1.6050I-1 (c) (iii)). Den delen refererer til 408 (m) (3), som nevner at noen mynter og bullion betraktes som samleobjekter, andre er ikke. Hvis transaksjonen skal rapporteres, er virksomheten pålagt å informere deg innen 31. januar i det påfølgende kalenderåret (som det vanligvis er tilfelle med 1099 skjemaer). De må imidlertid ikke informere deg om skjemaet ikke er nødvendig, men de rapporterer uansett fordi de rapporterer en mistenkelig transaksjon. Kjøpe sølv Det er ingen rapporteringskrav når du kjøper sølv, gull eller andre edle metaller. Årsaken til dette er at bare IRS er interessert, og de bryr seg bare om du tjener penger som du ikke rapporterer - noe som ikke kan være tilfelle hvis du kjøper. Selge Silver Denne er ganske komplisert. Det virker som om forhandlere er klart pålagt å rapportere noen større transaksjoner (for eksempel 1000 gram sølv), men så mye informasjon er utdatert. For eksempel refererer IRS-området til 25 1 ounce gullmynter, men disse futureskontrakter blir ikke lenger handlet, noe som kan gjøre dem unntatt (CMEComex gir ikke spesifikasjonene lenger, eller vet hvor de kan bli funnet, ventet å høre tilbake fra CFTC). Vi kan ikke finne lov som spesifiserer hvilke sølvtyper som kan rapporteres (I. E. om det gjelder gjeldende eller nåværende eller foreldede CFTC-godkjente futureskontrakter). Det beste vi kan finne er 26 USC 6045 (g) (3) (B) (iii). Det gjør det ikke klart om det refererer til nåværende varer, eller inkluderer også tidligere godkjente produkter som ikke lenger handles. En forhandler er pålagt å fylle ut en 1099-B form og rapportere den til IRS, hvis du selger sølv (eller gull, platina eller palladium) i en form som CFTC har godkjent for handel, og 2 er minst minimumsbeløp for å tilfredsstille en futures kontrakt. Salg i løpet av en 24-timers periode må aggregeres og behandles som et enkelt salg. Så det vil normalt ikke bli rapporterbart å selge et rapporterbart beløp i to transaksjoner på mer enn 24 timer fra hverandre. Det er imidlertid et unntak at hvis megleren vet eller har grunn til å vite at du prøver å unngå rapporteringskravene, må de da rapportere det. Men de eneste terminkontrakter som for tiden handles, synes å være: 1000 ounce sølv kontrakter 5000 ounce sølv kontrakter 100 ounce gull kontrakter 33,2 ounce gull kontrakter Men i det siste var det 25 1-unse gull mynter 1 eller 10 1000 pålydende poser med 90 sølvmynter er uklare som vi venter på bekreftelse fra CFTC. Således skal det ikke rapporteres i noen mengder med en hvilken som helst type sølv enn 1000 ounce barer og 90 sølvmynter (med mindre du er mistenkt for å unngå rapporteringskrav). I tilfelle av 1000 ounce barer, ville en enkelt bar sannsynligvis være rapporterbar (siden mini kontrakter handler en enkelt bar). I tilfelle av 90 sølvmynter, bør det bare hvis det er 1 000 pålydende mengder eller mer, eller muligens 10 000 eller mer (spesifikasjonene for kontrakten beløpet er basert på, er ikke lenger offentlig tilgjengelig). Imidlertid er det ukjent om 90 sølvmynter kreves å bli rapportert i 1000 pålydende mengde (siden slike futureskontrakter for tiden ikke handles). Silver Sølv Trading sølv for gull eller gull til sølv, regnes som en skattepliktig hendelse (hvor du betaler skatt på hvilken gevinst du har laget av metallet du ga den andre parten). IRS gjør det mulig for hyggelige utvekslinger uten å bli beskattet på den tiden, for eksempel trading 1 unse generiske runder for 1 unse generiske barer. De gir ikke mye veiledning om nøyaktig hva som anses som snilt når det gjelder edle metaller (bortsett fra at handel med sølv for gull eller omvendt ikke anses som en like snill utveksling). Merk at rapporteringsreglene er svært komplekse. Det er absolutt en sjanse for at vi fortolket noe, og en liten mulighet for at vi ikke er klar over en rapporteringsregel av noe slag. Det er også oppmerksom på at minst en stor bullion-forhandler rapporterer at vi ikke er klar over rapporteringskrav, og vi godtar ikke kontanter, så vi rapporterer ikke salg eller kjøp av noe beløp. Vær også oppmerksom på at du normalt må rapportere salg av edle metaller på dine skatter og betale skatt på eventuelle gevinster (som det er tilfelle med omtrent alt du kan skje med å tjene på). Dette er sant om salget er rapportert. Så hvis du kjøper en sølvmynt for 10 og selger den til 15, vil ingen rapportering bli gjort, men du må betale skatt på 5 profitt. (C) Copyright 2010-2016 About. Ag

No comments:

Post a Comment